شنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۴

تروریست دموکراسی

میاندیشم اگر احمدی نژاد رییس جمهور شود – که احتمال زیادی هم دارد - آیا باز هم انتخاباتی برگزار خواهد شد یا این آخرین انتخاباتی است که می بینیم .
" تروریست دموکراسی " پیروز قطعی این انتخابات بود و ایرانی ها ثابت کردند بالقوه تروریست و متعصب هستند . این انتخابات بازگشتی است به صفویه با شیعه زدگی و انفعال چندش آور و متعفنش .
و شکست خوردگان اصلی نیز ما تحریم کنندگان بودیم . آقایان و خانم ها تحریم ما بی شباهت با آنچه حزب توده با مصدق کرد نبود ، ما شکست خوردیم و هزینه سنگینی بر ما تحمیل شد . ما ساده لوحانه خود را کشتیم تا کتک نخوریم ! و هزینه فعالیت خود را خودمان به شدت بالا بردیم . ملت ایران به ما نشان داد که اصلاحات را باید از خود مردم شروع کنیم نه از رابطه با آمریکا و اجرای قانون اساسی . باید فاصله خود را با مردم فرودست کاهش دهیم . اصلاحات مرده است !به من ثابت شد که باید بین بد و جنایتکار – و نه بدتر – بد را با چنگ و دندان چسبید.
ما مانده ایم و جبهه دموکراسی خواهی وامانده . ما مانده ایم و احمدی نژاد کوتوله و رفسنجانی قاتل . ماییم و ما !
دلم برای ناصر زرافشان میسوزد ، آیا دوباره می بینمش ؟ و اکبر گنجی که هر که بود حال سمبول مقاومت ایران شده . گمان کنم باید غزل خداحافظی را بخوانند ....
ملت غیور ایران تیغ بخرید شاید از هفته دیگر ممنوع شود ! ملت غیور ایران ریش بگذارید شاید از هفته دیگر دوباره پاکسازی آغاز شود . ملت غیور ایران دختران و زنانتان را به گردش ببرید شاید ....
نمی توانم تمرکز کنم ..... ادامه نمی دهم ......