چهارشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۸۵

امشبی در گوشه ای ، خلوتی

خیلی دلم گرفته....نه فقط برای اینکه از هم دوریم ..... امشب همه اش به صدای شب گوش می کردم.... . می دانستم فقط باصدای تو به آرامش میرسم... برای همین فقط تو را شنیدم و برای اولین بار همه صدا ها را به جز نوای تو فراموش کردم... صداهای دلواپسی... صداهای تنهایی ... همه وهمه را پاک کردم و تنها تو را شنیدم که ...... خوابت را دیدم .... تو آن سوی خیابان بودی و من این سوی ... موهایت صورتت را پوشانده بود ولی می دانستم خودت هستی ... صدایت می کردم .... نمی شنیدی ... بالا و پایین جستم .... نمی دیدی .... فریاد زدم .... دویدم به سویت ... نور از شیشه یک ماشین منعکس شد و کورم کرد ... ایستادم ... صدای ترمز و بوق مخلوط شد ... به تو نگاه می کردم .... دوباره راه افتادم .... بالاخره دیدی ... مثل همیشه نمی خندیدی و من می دانستم چرا .... خجالت می کشیدم .... سوغاتی هم برایت آورده بودم .... به زور هم که شده سوغاتی را قبول کردی .... تلفنت زنگ خورد ولی من نمی خواستم بیدار شوم .... منزل آقای .... نخیر .... فقط یک ربع خوابیدم .... هرچه به خود می پیچم خوابم نمی برد ....

29 Comments:

At ۶:۴۳ بعدازظهر, تیر ۳۰, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلام امیر جون. خودت می دونی که من همیشه برات وقت دارم. بهم تلفن بزن. یا اگه ایمیلی می شه ایمیل بزن. می بینم که این روزا خیلی تنهایی و به خودت بیشتر از هرچیز دیگه ای فکر می کنی...
همین
حسین

 
At ۷:۰۲ بعدازظهر, تیر ۳۰, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

حسین جان 50 در صد حرفت کاملا درسته و 50 درصدش کاملا اشتباهه . خیلی تنهام ولی به خودم کمتر از هرچیز دیگه ای فکر می کنم . تماس خواهم گرفت

 
At ۱۲:۲۶ قبل‌ازظهر, تیر ۳۱, ۱۳۸۵, Blogger Laki said...

خوشحالم كه حداقل اين تنهايي تو را به زنده كردن اينجا وا داشت!
شايد بعضي اوقات هم لازم باشد ... نه‌؟!

 
At ۵:۰۴ بعدازظهر, تیر ۳۱, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

They can't underestand what you say fucker, so why are you writing for them?...
Fucking pretty. I like them. They are what I want to read from you.

 
At ۵:۲۰ بعدازظهر, تیر ۳۱, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

Them ! who ? could you please explain more ? i'm afraid of your paranoia yahya ! ;)
do you see THEM ? can you see THEM here too ? ;)
anyway thanks for commenting buddy and take care .

 
At ۴:۱۸ بعدازظهر, مرداد ۰۱, ۱۳۸۵, Blogger Laki said...

ya! should be afraid both of them !
hey guies are u listen this sounds?!
he spaek wiht me any times!!
u?
;)

 
At ۱۰:۰۱ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

Fuck both of you! you are so fucking stupid!
I can't say anything like those shit!

 
At ۱۲:۰۰ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

Ohhhh , ... welcome Mr. Intellectual ! mother of the bride !
you better fuck yourself Pretty !
i think F accenet is a little harm for you ! take care of your lips , ok?

 
At ۱۲:۱۶ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

تو اون امیری که میشناختم نیستی . حالا دختره کیه ؟

 
At ۱۲:۵۶ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Blogger Laki said...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 
At ۱:۰۰ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Blogger Laki said...

Yahya! you re vere stuper than i think for u!
hey fucker!! it,s a fun ok?
right! what want u proving with this tune? fuck of to bath $ mastubaning ok?
ex doctor. we fucking your wblog,s comments with us conversations!
;)

 
At ۱:۰۰ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Blogger Laki said...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 
At ۱:۰۰ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Blogger Laki said...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 
At ۱:۴۱ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

Amir,what's wrong with you?may i help you baby?write me honey.

 
At ۲:۰۶ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

من نمیدونم چه اصراری به انگلیسی حرف زدن هست ! آقایون خانمها اگر نیاز به تمرین مکالمه دارید من در خدمت همتون هستم ، نیازی نیست دیالوگ فیلم ها رو به صفحه کامنت ها منتقل کنید !!!!

 
At ۴:۰۱ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

امیر و عشق ؟چه حرفا

 
At ۷:۵۸ بعدازظهر, مرداد ۰۳, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

متاسفم آقای رحیم پور! آقای ضد سانسور! بدل شدی به آقای سانسور. اگر شما مخالف سانسوری چرا کامنتها را پاک می کنی؟

 
At ۸:۳۴ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۴, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

یحیای عزیز زود قضاوت کردی ، کامنتی پاک نشده الا کامنت های آقای لکی که آنها هم توسط خودشان پاک شده .

 
At ۹:۱۸ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۴, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

امیر بی خیال میام میبینمت

 
At ۱۰:۰۵ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۴, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

من تا حالا این همه کامنت از نزدیک ندیده بودم
;)

 
At ۱۰:۲۰ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۴, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

baba davas inja ke... chand kalame almani migam o miram... anmir joon zahmate tarjomasho vase baro bachz bekesh.... " i love you mother fuckers " ghorbanet, zahmat keshidi...

 
At ۱۰:۵۲ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۴, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

آقای حمیدیا البته صحبت های شما کاملا گویاو شفاف بود و مطمینادوستان از حض کافی برخوردار گشته اند و نیازی به ترجمه من نیست .
ولی جهت اطاعت امر عرض می کنم که ایشان به همه ما مادر به خطاها اظهار لطف و علاقه کرده اند.

 
At ۱:۴۳ بعدازظهر, مرداد ۰۴, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

studiren und keine manniren !
das ist doch unhoflich , ich bin erstaunt und ich weiss das nicht . ja ich bin sehr erstaunt .

 
At ۱۰:۳۴ بعدازظهر, مرداد ۰۴, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

lotfetoon had nadare, manie kalamat ta entehaye janam rosookh karde...

 
At ۱۲:۱۱ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۵, ۱۳۸۵, Blogger A.Rahimpour said...

du bist immer ein gut freund hossein , ist das recht ? ich liebe dich ;)

 
At ۷:۲۵ بعدازظهر, آبان ۲۹, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

خيلي دلم گرفته... نه فقط ...

 
At ۴:۲۲ بعدازظهر, آبان ۱۴, ۱۳۸۶, Anonymous ناشناس said...

mio piccolo,
how's life among creepy engineers?
living in isfahan can be full of joy and fun.
dont you hassle babe.
i'll be always there for you.

 
At ۲:۱۱ بعدازظهر, آبان ۲۳, ۱۳۹۱, Anonymous ناشناس said...

О, это был действительно хороший пост. В думал, что я хочу поставить в письменной форме , как это дополнительно - нашли время и точное усилия, чтобы сделать очень хорошую статью ... но что я могу сказать ... Я откладывать много, и ни в коем случае появляется что-то сделать . привет!

 
At ۱۲:۲۶ بعدازظهر, آبان ۲۴, ۱۳۹۱, Blogger A.Rahimpour said...

Sepaseeba

 

ارسال یک نظر

<< Home